BVC & ändrade planer!

Vi har ju varit till BVC idag och Nova väger nu 11,370 och är 84 cm lång. Våran stora tjej ligger perfekt på kurvan! Och hon byggde torn av klossar och var så duktig så.
Det är ju första gången vi går till BVC här i Västerås och BVC sköterskan var jätte bra och snäll.
Så nu är vi nöjda :) Hon ville att Nova skulle peka på magen, näsa och ögonen och lite annat och när vi kom hem så satt vi oss för att äta lunch och då skulle Nova visa magen, peka på näsan och så klappa händerna :) hihi hon blir så stolt när man klappar händerna när hon gjort något. Hon är så duktig min lilla tjej.

Melinda&Maja kommer tyvär inte hit idag, blev ändrade planer tack vare min syster.
Bara för att man ska vara så snällt jämt och ställa upp! Ja ja.

Nova sover ÄN, hon har sovit sen strax efter kl 13.00. Hon har börjat sova så länge på dagarna. Men hon somnar ändå i tid på kvällarna, senast kl 20.00. Så då gör det ju ingenting att hon sover längre på dagen. Hon kanske behöver det!

Nu ska jag se på top model och vänta på att prinsessan vaknar, sen ska vi göra i ordning mat!
Anntingen köttfärsås och spagetti eller korvstroganoff och ris.. Har inte bestämt mig än.

Sen ska jag pröva mig på att göra pepparkakshuset! Önska mig lycka till (:


Kommentarer
Postat av: Elin

Man får passa på att njuta lite extra när de sover länge, top model lät ju inte fel, det är mitt favoritprogram :)



Alva är född den 18 januari så hon är snart 11 månader, så snart dags för ettårskalas! jag håller med om att förvaringslådorna var för dyra egentligen, men ibland kan man inte stå emot :) kram Elin

2010-12-09 @ 16:32:26
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0