* Fjärde Advent *

Oj nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här! Men min dator "la av" här om dagen. Eller skärmen har ju varit sönder i mer än 1 månad nu så jag har haft Krilles skärm fast min bärbara men nu verkade det vara något fel på hårddisken. Men så idag funkar den felfritt igen. Jag skulle verkligen behöva köpa en ny dator! Men först kamera :-D

Iallafall idag är det REDAN fjärde advent och 19e december = 5 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!
Varför går alltid December månad fortare än alla andra månader?!




Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

ÄNTLIGEN LITE UPPDATERING! Skärpning damen ;)



Och jaa, det är heeeeel sjuukt att december går såå himla fort! Kan ju vara för att man har så mycket att tänka på och planera ;)

2010-12-20 @ 22:14:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0