God Morgon Tisdag!

Jag vaknade innan Nova idag, strax innan åtta men det tog inte lång tid innan min lilla fröken också vaknade :)
Har faktiskt sovit bra i natt, enda gången jag vaknade var när Krilles alla väckarklockor ringer, men somnade om lika fort. Jag vaknar nästan varje morgon när hans klockor ringer för dom ringer alltid ca 5 min innan han stänger av dem och det gör ju mig tokig :-P

Så vad händer idag då? Jo syster kommer hit idag igen och jag funderar på att baka lussebullar.

Jag hade faktiskt tänkt att ge till mamma & pappa den här gången, för mamma får aldrig tid att baka och nu håller dom dessutom på att göra om köket. Jag frågade förut hur mamma hann baka när vi var 3 små, det visste hon inte riktigt :) Nu bor ju ingen av oss hemma dessutom och när vi var små minns jag att mamma bakade ganska ofta.

Jag älskar ju att baka och vill vara en riktig bullmamma :-P MEN, går ju inte så jätte bra att hålla sig i från det sen och jag som vill försöka gå ner "ett par kg" (Ganska många kg) Kommer nog bli svårt innan jul.. Får ta tag i det där i Januari, då jäklar!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Känns nästan som att man får ta det där i januari igen! ;(

2010-12-07 @ 11:48:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0