BildBomb från Julen :


 

Syster & Nova                                         Conny & Nova

 

      Krille & Jag                             Conny, Andreas, Krille & Morrisen





 

 

Visst har vi en fin tomte :)

Nova blev varken rädd eller ledsen för tomten, hon var mer avvaktande.
Men hon gick iallafall fram till tomten och tog emot paket :)

 



Skrållan dockan - Gud så förvånad och glad hon blir varje gång dockan pratar :)


  



Vilken tid det tog att ladda upp alla dessa kort till bloggen ikväll!
Får fortsätta skriva imorgon :)

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och kika på tvn innan det är dags att sova.

♥ Kramis ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja <3

Vilka fina bilder! Och Nova passade ju superbra i den där klänningen :D TUR att du har mig Malin ;) haha. Längtar redan till nästa julafton, och hoppas då att Maja håller sig vaken nästa år! Hon somnade ju nu ganska på en gång då vi delade ut/öppnade paket, jättetråkigt :(



Ses snart tjejer <3

2010-12-27 @ 22:19:58
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

härliga bilder :)



sv: hah ja det är jag på bilden med tjejen :P



hoppas ni haft en toppenhelg!

kram

2011-01-02 @ 14:08:48
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0