10 dagar kvar !



Tills jag får shoppa järnet på gekås :D Längtar !!
Jag har varit så duktig den här månaden med shoppingen. Har bara köpt litelite till Nova som stövlar och regnkläder. Fyndade ett didrikson för ett par veckor sen :) & så fyndade jag ju bamse stövlarna på tradera igår, helt oanvända för 31 kr!!

Annars har jag hållt mig med shoppingen och inte ens beställt något från internet ! Det är duktig av mig :) Vi har annars räkningar från HM VARJE månad :P

Ihi, blir nog farligt nästa helg :) 3 shopping tokiga tjejer ska dit !

Jag har skrivit en lista på saker och ting jag ska kolla på.
Mamma var ju där förra veckan och hon sa att det fanns mycket fina barnkläder nu.
Det tycker vi om ! Förra gången jag var där så tyckte jag det var dåligt på barnkläder..

Är det normalt att vara såhär shopping sugen som jag är just nu!? Det bara kliar i fingrarna på mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0