6 veckor kvar !

Nu är det ganska så exakt 6 veckor kvar tills Nova fyller 2 år ! Helt sjukt !
Så nu jäklar ska jag kämpa med vikten !

Jag glömde väga mig i fredags för det var fullt upp den dagen.. Och under helgen vill man inte väga sig då man unnar sig lite, eller det enda vi ätit under helgen som inte varit bra är att vi köpt pizza, jag tog en kebab rulle. Min största last den där kebaben..

Sen förra fredagen har jag då gått ner 0,8 kg.. Inte alls lika bra resultat som jag brukar att ha :( Men jag äter ju inte nutrilett längre utan räknar bara kalorier, Max 1300 kcal per dag.

Men denna vecka har jag tänkt dricka nutrilett igen. För nu tycker jag att det gått segt hela April !

Jag ska nå mitt mål tills Nova fyller ! SÅ är det bara !

Denna vecka : - 0,8 kg

Totalt hitills : - 20,4 kg


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag är också kär i kebab!! går inte att vara utan :O

2011-04-18 @ 19:35:20
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0