Fredagsbabbel :)

Måste börja med att skriva Gud vad kul att jag fått så många kommentarer! :D
Det tycker jag om!! Fortsätt så ;)


Imorse gick Krille upp med Nova så att jag skulle få sova lite längre (: Klockan åtta kom Nova in till mig och sa "maamma" så då tyckte fröken att jag skulle komma upp :) Sen åt vi frukost tillsammans & så åkte Krille till skolan.

Nova åt två små såna här safari yoghurt till frukost & en knäcke macka med ost, med bravo juice till. Till lunch åt hon penner & 2 korvar, och nästan en hel banan efteråt! Såå här bra har hon nog aldrig ätit :)

Hon har ätit väldigt dåligt de senaste veckorna också, och bajsat nå kopiöst mycket.. Pratade med BVC om det och det kan ju vara tänderna, för hon har flera på g. Men vi är osäkra på om hon inte tål mjölk, för när hon fick det för någon helg sedan så bajsa hon hela tiden :/ Vi ska till BVC på måndag för Nova ska få sin 1,5 års spruta då, så då skulle vi prata om Novas mage också. Men det är faktiskt liite bättre med magen nu, så det kan ju ha & göra med mjölken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0