Måndag

Jaha då var det måndag igen då. Veckorna bara springer iväg !

Nova hade 38 imorse och är fortfarande väldigt slö och sover mycket. Igår sov hon nästan hela dagen och det kan ha och göra med att hon dricker för lite. Så idag måste jag pytsa o pytsa, och tydligen ska man koka vattnet innan man ger för det är lättare för magen. Hade jag ingen aning om faktiskt. Så det får vi fixa.

Jag har haft träningsvärk i magen i 2 dagar nu och undrat varför. Kom då på att jag körde ju ett zumba pass här hemma i fredags :P Härligt med träningsvärk för då vet man att man gjort något som ger resultat. Nu när gymkortet gått ut så ska jag köra zumba hemma tills jag skaffar ett nytt gymkort (Vilket blir efter lön) Nu jäklar ska midjemåttet bli mindre! Det är där det mesta sitter tyvär /:

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vi ska ju cykla ;D Jag har cyklat första gången idag med Maja från dagis! :D Vi har köpt cykelstol och cykelhjälm till Maja, så nu jäklar :)

2011-04-11 @ 20:27:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0