Onsdag

Novas magsjuka verkar äntligen gått över! Men hon har blivit förkyld istället och är hostig. Frågan är om vi ska gå ner till BVC ändå så att hon får 18 mån sprutan? Ringer nog dit imorgon bitti och hör vad dem tycker för tidigare har hon inte fått tagit sprutan när hon varit förkyld. Helt otroligt, har fått bokat om den här tiden minst 5 ggr nu för att hon varit sjuk vid varje tillfälle..

Annars idag så har jag städat lite här hemma. Gjorde rent i bägge kylskåpen, dammade och skurade rent inne på ena toan. Var meningen att jag skulle storstädat idag men hade verkligen ingen lust till det idag.. Så gör ett nytt försök imorgon :) Skulle ju kollat igenom alla bebis kläderna också men som ni förstår gjorde jag inte det heller..

Efter att jag gjort klart middagen gick Novis & jag ut och lekte i lekparken. Efter att Krille slutat så kom han också dit och efter ett tag så gick vi på samma promenad som jag gick igår. Men idag blev det en riktig powerwalk på 40 min :) Igår gick jag samma sträcka på 1 timme.. Känns i benen nu kan jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0