Suck..

Då har vi alla 3 haft denna magsjuka. Krille blev dålig i torsdags kväll och är ännu inte helt pigg !
Och igår kväll märkte jag på Nova att hon var varm o nu på morgonen har hon varit jätte slö också, så jag tog tempen som visade 38,6 :/ Så nu har lillstumpis fått feber också..

Vi sitter just nu i soffan och myser framför barnprogram, det blir nog en väldigt lugn dag idag.
Jag ska sortera kort och sätta in i fotoalbum har jag tänkt, så då behöver jag datorn för att se datum på korten.
Gud så mycket kort man tagit! Och det är jag såå glad över, man kan ju aldrig ta för många kort på sin lilla tjej :)


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

nämen ush!! :/ krya på er!

2011-04-10 @ 12:22:01
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0