Tisdag

Imorse cyklade jag med Nova till dagis till klockan 9. Hon har inte varit där på snart 3 veckor för att hon varit sjuk så länge :-/ Hon blev ledsen när jag skulle gå och det hade gått okej resten av dagen, hoppas det går bättre imorgon ! Tar nog några dagar innan hon vänjer sig igen..

Jag har ju varit barnvakt åt Gustav idag och som tur var så hade Krille kort dag på jobbet idag så han kunde hämta Nova på dagis till kl 14. Vi hade ju BVC tid idag men våran bvc sköterska hade blivit sjuk :-/ Typiskt när Nova väl är frisk!

Jag har inte mått nå bra nu ikväll. Har haft jätte ont i magen efter middagen och känner mig trött..
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll!


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

oj så länge hon var borta, då är det självklart ovant!

men det blir ju bättre :)

2011-04-27 @ 10:13:54
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0