Öroninflammation :(

Vi fick en "akut" läkar tid idag och det visade sig att Nova har öroninflammation igen..
Nu har hon haft det 3 gånger sen Oktober.. Så ska det inte vara!
Nu väntar jag bara på att få en remiss till barn kliniken, då hoppas jag dom kan hjälpa henne så hon slipper dessa infektioner hit och dit hela tiden.


Vi är hos mamma/mormor & pappa/morfar i Kungsör. Vi skulle ha varit på min mormors 70 års kalas i Köping men eftersom Nova är dålig så följde vi inte med. Men nu när jag la henne så var hon iallafall feberfri, tack och lov. Igår var den ju uppe på 40,6 som högst :/

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Tack! Vilka fina ord jag fick. Söta ungar du har och hoppas barna krya på sig.

Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Tack! Gullig du är. Jag är supernöjd. Hoppas lilla Nova mår bättre snart!

2011-02-13 @ 15:50:55
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0