Söndag!

Vi har varit hemma i Västerås hela helgen.
I fredags var jag, min syster, nova & gustav nere på stan. Hittade kläder åt Nova, sååklart :) Hade fått 100 kr rabatt från HM så jag uttnyttjade 50 kr av dem. Hittade inte det jag igentligen skulle köpa för dem var slut i den färgen jag ville ha. Så ska ner på stan imorgon igen och kika om dom fått in den. Vill till IKEA också och köpa lite till Novas rum. Har tänkt göra om lite därinne :) På kvällen tittade vi på lets dance och bara myste.

I går lördag städade jag först på förmiddagen. Gjorde rent inne på toaletterna, dammade och dammsög. Under tiden var Krille & min bror och gymmade så när dem kom hem igen åkte vi med hem till min bror. Fasters lilla Olle bus har blivit så stoor! Nova är så duktig med bebisar, hon är jätte nyfiken men försiktig och klappar fint på huvudet och säger beebbis :) Hon kommer bli världens bästa stora syster! Så småningom ;)
Det var ju så fint väder igår så vi var ut och gick i mer än 1 timme. Sen myste vi bara, beställde hem mat och såg på melodifestivalen.

Idag har vi inte gjort något speciellt. Blir nog lugnt hela dagen idag. Får se om vi ska ut och gå sen men tycker solen kan titta fram..


Funkar inte just nu att ladda upp bilder på bloggen, så dem kommer ikväll! Om det funkar då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0