Då var man 22 då :)

Det börjar ta sig med åldern. Förr längtade man ju efter att bli äldre men nu vill jag vara 22 år föralltid :) Haha.
Har haft en jätte bra födelsedag. Men det är ju inte som när man var liten längre. Tänk vilken lyx det var när man var liten då mamma gjorde allt inför ens födelsedag och man inte kunde sova på natten för att man var så förväntansfull på dagen därpå :)

Smörgåstårtan och bakverken blev jätte goda! Finns massor kvar ändå fastän alla åt sig väl mätta :P
Uh, vill inte tänka på hur många kalorier jag ätit idag :/ Men man fyller ju bara 1 gång om året och nästa vecka ska jag bo på gymmet :P



Igårkväll överaskade min stora älskling mig med en present :) Ett par välbehövliga gymskor!





Och dessa fina buketter fick jag av mamma, pappa, farfar och min syster med familj :)



Fick också pengar - så nu är jag sugen på att shoppa :)



Smörgåstårtan - m u m s :)

  

Daimcheescake - första gången jag gör en cheesecake.

 

Och de andra bakverken glömde jag att ta kort på..


Nu ska jag snart lägga mig efter en lång dag.

Kramis på er! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Graaaaaaaaaattis! Hoppas du haft en toppen dag, o tårtorna såg sååå goda ut =) Kram

2011-01-27 @ 23:00:45
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Grattis i efterskott! :)

2011-01-28 @ 09:48:40
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Bella - Mamma till Evelyn

Grattis! Hoppas att dagen var jätte bra. Och vilka fina smörgåstårtor. Det kanske e något du ska satsa på, jobba med alltså. Du som bakar och grejar jämt! ;)

2011-01-28 @ 14:35:33
URL: http://sweetbella.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja <3

ÄNTLIGEN fick du ett par skor :D hääärligt Malin! :D Och smörgåstårtan såg ju för jävla god ut, och daimcheesecaken också!! Var den god?! :)

2011-01-28 @ 21:46:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0