Gymmet & Shopping!

Började dagen med att åka och gymma med Melinda. Vi var skit duktiga idag! Hade verkligen ingen ork kände jag i början men sen kom vi igång bägge två. Så nu ikväll har jag unnat mig lite fredagsgott! Och imorgon bitti ska vi iväg igen och träna ;) Känns verkligen underbart att vi kommit igång med träningen igen!

Iallafall så efteråt åkte jag bara hem och duschade och åt lunch. Så åkte jag ner på stan, själv! Var meningen att vi skulle åkt ner hela familjen men blev bättre att jag åkte själv. Hittade en hel del fynd idag ;) Mest till Nova såklart. Men även litelite till Gustav och så 1 tröja & 1 tunika till mig själv (:

Fick sms från Lindex imorse att jag var en utav de "utvalda" att handla för ½ rea priset.
Plus att Hm hade 10% på hela sortimentet :)
Och så hade jag 50 kr rabatt på Lindex!

Köpte detta från Lindex;




Strumpbyxor, leggings & 3 pack trosor för 35 kr :P



En body och strumpor till mosters gull Gustav :)


Hello Kitty tunika


2 mjukisbyxor och en tröja - Perfekt till dagis!


Och detta hittade jag på hm;


Vit tröja med "puff" ärm och en rosa hood tröja :)


Är väldigt nöjd med mina fynd idag!!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men jisses vilka fynd :D varför fanns inte de där häromdagen fööör? ;) haha!



Älskar Lindex ta 3 betala för 2! Jag ska också köpa såna där mjukisar snart! :)

2011-01-21 @ 22:16:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Bella - Mamma till Evelyn

Vilka fina kläder. Jag ska in idag och shoppa massa till Evelyn. Lite kul nu när dom går på större avdelningen! =)=)

2011-01-23 @ 08:05:35
URL: http://sweetbella.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Skönt att ha kommit igång med träningen :) man mår så mycket bättre känner jag, och man känner sig så stolt :P

2011-01-23 @ 08:53:31
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0