Tisdag

Det var "bara" tänderna som spökade i Söndags. Igår var hon helt feberfri så idag blev det dagis dags igen.
Hon blev ledsen när jag skulle gå :( Men dom har ju inte ringt så det gick nog över ganska fort. Det brukar det alltid annars göra, säger dom iaf!

Cyklade ju dit och hem och fyfasen va dålig vägen är på vissa ställen :/ Och så har dom plogat för övergångstället där vi cyklar, jätte bra!! Så fick verkligen cykla sakta och gå en bit där det var som värst..

Stannade på Ica också och handlade litegranna när jag åkte hem.

Och nu sitter jag här och gör ingenting. Men jag har tänkt vika tvätt och dammsuga!
Lika bra att passa på och städa för imorgon ska jag jobba och på torsdag har Melinda&jag planerat att träna medans barnen är på dagis.

Kommentarer
Postat av: Bella - Mamma till Evelyn

Ne jag är inte nöjd med henne. Men visst hon är hur snäll som helst men inte kunnig. Och det är ju det viktigaste! =) Bebisen mår bra. Hon vägde 200g mindre än normalt, men alla bebisar växer ju olika. =)

Skönt att Nova är piggare nu då. Och att det var tänderna.

Evelyn kom 4 dagar försent. =)=)

2011-01-19 @ 08:48:12
URL: http://sweetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0