1 mars !

Tänk att det redan är 1 Mars! Nu vill vi att våren ska komma. Det är årets bästa årstid enligt mig :)

Om mindre än 1 månad fyller min Krille år och då kommer förhoppningsvis hans släkt hit!
Dom har inte varit hit sen vi flyttade för 9 månader sedan (!!) Dom har alltså inte sett Nova på 9 månader. = Missat allt! Men det är en annan historia och den vill jag inte ta upp här.

Iallfall nu vill vi ha vår!!

Igår var jag på stan och shoppade dop present och ett par skit fina jeans åt Nova och ett par mockasiner på rean.

Lunchade även med två gamla klasskompisar från gymnasiet. Jätte trevligt var det! Hoppas man kommer kunna hålla kontakten nu. Vi var väldigt tajta under gymnasietiden och en av dem bor ju fortfarande i stan :) Men man märker att man är i olika "stadier" i livet om man säger så ;p men det gör ju inget.

Jag testade även en jeanskjol på Lindex och kunde ha 2 storlekar mindre! WOHO :) Men köpte den inte, väntar tills jag "krympt" lite mera ;) Fast köpte iallafall en vanlig enkel tunika på Gina.

Nu ska jag ta och betala lite tråkiga räkningar :(

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men va kul att du kunde ha en mindre kjol nu! Härligt när man ser såna framsteg :)

2011-03-01 @ 13:26:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0