Glömde vägningsdag i fredags!

Jag glömde väga mig i fredags som jag gör varje fredag annars. Dessutom hade jag ingen lust att ställa mig på vågen då när jag hade mens och vet att jag går upp i vikt då. Det har ju blivit en del gott under helgen också då vi haft besök och Krille fyllde år i Lördags. Det har ätits bakverk, tårta och pizza /: Har även ätit lite godis..
Men jag har ätit små mängder. När vi åt pizza åt jag inte ens en halv för att jag blev proppmätt. Och det som blev kvar slängde jag för jag ville inte ha kvar rester till dagen efter..

Idag ställde jag mig på vågen iallafall och det står på - 2,1 kg sen förra fredagen
Totalt är jag nu uppe i - 16,3 kg :D

Jag blir så sjukt peppad när jag ser att det ger bra resultat! Och nu när jag ändå fått unnat mig lite!
Det handlar om att veta vad måtta är och att kunna vara envis!


Kommentarer
Postat av: Sussis viktblogg

Du är så jäkla duktig!! Här var det lite mindre nedåt denna gången än de senaste, men, ändå neråt i alla fall! :)

2011-03-28 @ 12:12:30
URL: http://sussey.blogg.se/vikt
Postat av: Sussis viktblogg

Sv: Jadu, hur hinner jag ;) Det känns inte som jag alltid gör det heller ;) Men datorn brukar jag ägna mig åt på kvällarna, kollar inte så mycket på tv och så, och ibland sitter jag med datorn samtidigt om vi gör det, lägga in bilder kräver inte så mycket koncentration ;) Ibland blir det även medan Meja är på dagis och så, men försöker undvika det lite då det ju inte är därför hon är där. Men idag får jag, för jag är lite sjuk ;)

2011-03-28 @ 12:34:26
URL: http://sussey.blogg.se/vikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

YOU ARE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREAT!!!!

2011-03-28 @ 13:24:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0