* Puuh *

Tack och lov för att Krille redan är hemma ! Han slutade tidigare idag och imorgon är han ledig ! Perfekt !
Har verkligen fullt upp idag och ändå så sitter du här tänker ni, meen jag tar en shake just nu och så tänkte jag sätta igång lite musica! Alltid lättare att städa med en massa bra musik :)
Ska även hinna baka kladdkaka på mitt egna lilla vis ;) Och göra i ordning middag tills senare då mamma & pappa kommer hit och firar Krille ! Ska göra fläskytterfilé, potatisgratäng & vitlöksbaguetter! Och en stoor sallad ! ( Så jag får äta mest kött & sallad då )

Nej ni nu måste jag fortsätta ! Vi höres ikväll !

Kommentarer
Postat av: Patricia, mamma till Saga och blivande tvåbarnsmamma

Gud vilken söt design du fått till! :)



Kram

2011-03-25 @ 16:39:37
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0