Skitdag!

Usch idag är en sån där dag då man bara vill gå och dra täcket över huvudet eller nått..
Kände redan imorse att detta inte skulle bli en bra dag. Mycket beror nog på vädret tyvär :(
Usch va tråkigt att det har snöat idag! Men det ser ut som att det kommer försvinna fort. Hoppas!

Iallafall så promenerade jag och hämtade Novis idag och Melinda gjorde sällskap :)
Då snöade det iallafall inte som imorse när jag lämnade Nova..

Ikväll äter jag viktväktarlakrits och dricker ett glas cola zero. Ibland måste man få unna sig lite :)

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad tråkigt! men jag har haft samma, jäkla snöväder!

vår skulle vi väl ha? :)

2011-03-29 @ 21:47:23
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0