Tisdag !

Shit va dagarna går fort när man jobbar. Vill jobba mera och tjäna pengar !
Det är så mycket vi vill göra och för att kunna göra grejer måste man ha pengar !
Har blivit erbjuden jobb i helgen men då ska vi ha besök så då passar det ju inge bra ..
Får hoppas på nya jobb pass nästa vecka ! Ska bli spännande och se hur mycket pengar man kan få tillbaka på skatten också :) Visst är det i Juni man får dem?! Tänk att jag glömmer det vaarje år :P

Iallafall så har Nova haft två långa dagar på dagis och det ska ha gått jätte bra ! Fick världens goaste kram när jag hämtade henne idag :) Hon hade varit lite ledsen på eftermiddagen när andra föräldrar hade kommit. Hon undrade väll vart vi var. Men det hade gått över snabbt, som tur var för får så dåligt samvete..

Efter att vi ätit middag så låg Nova & jag i soffan och myyste. Mammsen har saknat sin skruttis nu när hon jobbat!

Fick en beställning från fuji idag, har beställt maassor av kort så ska fixa med det nu ikväll. Sätta in i fotoalbum och såå :) Sen fick jag också ett väggord. Har budat hem 3 stycken som jag glömt och visa :)




Första har vi i vardagsrummet & dom andra två har Nova på sitt rum. Prinsesskronan och "här bor en prinsessa" är i svart färg bara och den sitter på dörren in till henne :)



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Finfina väggord :)

2011-03-24 @ 23:37:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0