Torsdag !

Gud vilket härligt vår väder det är i Västerås! Gillas starkt!

Både igår & idag har jag och Melinda varit iväg och tränat efter att vi lämnat kidzen på dagis.
Igår körde jag 33 minuter på cykeln & idag 40 minuter. Tror jag orkade mera pga Celsius drycken ;) hehe.
Gjorde även mag och arm övningar. Fyfan va svag jag är i armarna! Det måste ändras på :)

Imorse lämnade jag Nova redan kl nio. Annars brukar jag lämna henne halv tio och hämta henne mellan halv två - två. Men nu ska hon vara där mellan 9 - 14, om inte jag jobbar då förståss!

Nova har föresten börjat prata mer nu! Mer & mer för varje dag! Det roligaste är iallafall att hon säger NOVA :)
Oftast blir det OVA men ibland NOVA och så pekar hon på kort på sig själv & säger NOVA :) Och tittar hon på kort från när hon var liten säger hon bebiis. Hon säger också anka åt hennes inhalator, själva grejen man har över munnen ser ut som en anka och vi säger alltid anka så det är därför :) Sen säger hon dagis och pekar på sitt dagiskort. Bompa, och ja det är mycket ord hon lärt sig nu på bara några veckor, men man kommer oftast inte ihåg det när man sitter här :) Fast bompa det har hon sagt ganska länge.

Nu måste jag ta och fixa lite innan jag ska ta cykeln till dagis igen!
Längtar efter mitt lilla hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0