1 Maj

Oj oj va tiden bara springer iväg !

Jag har inte kunnat uppdatera bloggen under helgen för det har minst sagt varit fullt upp..

Som ni redan vet så var jag ju i Ullared i fredags, hittade massa fint där och gjorde inte av med såå mycket pengar men det var tillräckligt för denna gång iallafall :-) Vi ska ju dit förmodligen i sommar igen eller om det blir till hösten. Då har ju skattepengarna kommit också så då kan man handla lite mera. Nu köpte jag mest presenter till Nova så nu har jag nästan köpt klart till henne! Köpte även kläder till henne och åt Krille & mig. Minst till mig själv då jag tyckte det inte fanns så mycket.. Hem avdelningen gick jag bara förbi, för jag hade bestämt mig för att inte köpa något till hemmet då jag ville ha pengarna till annat. Annars så skulle jag gått bananas där, då jag älskar inredning till hemmet. Men 2 prinsesslyktor fick följa med hem iallafall och en canvas tavla som jag ska fixa lite med ;-) Det får ni se så småningom säkert.. Även fast jag inte gjorde av med mest pengar så hade jag mest grejer när vi väl var färdiga, haha.

Ni får se lite av det jag köpte en annan dag. Presenterna till Nova får ni se efter att hon har fyllt ;-)

Igår jobbade jag kvällen så det blev inge valborgs firande för våran del. Men det gör oss inte så mycket, det var ju ändå så kallt ute igår.. Jag skulle även upp och jobba idag så när jag kom hem igår gick jag och la mig direkt efter att jag duschat.

Novis har blivit snorig och hostig under helgen, som vanligt stackarn.. Men det blir dagis för hennes del imorgon ändå, alla dagisbarn är ju snoriga o hostiga..

Nu ska jag strax lägga mig i soffan under en filt och mysa framför tvn innan sängen kallar !

Hoppas ni andra haft en bra helg också :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Måste få se allt du köpt sen :D du får bjuda hem mig!



Maja är också snorig, och har varit hostig i helgen, men inte så mycket nu. Dagis för henne imorgon också!

2011-05-01 @ 21:33:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0