Då var helgen över !

Det har varit dåligt med bloggande nu när jag har jobbat men det har inte funnits tid riktigt..
Jag har jobbat tors, fred, lörd & idag! Känns skönt att vara ledig imorgon :-) Krille är också ledig så jag ska få sovmorgon imorgon, woho är verkligen välbehövligt;-) Man blir alltid så sliten efter att man jobbat helg!

Imorgon ska lilla hjärtat vara ledig från dagis också, blev så långa dagar där förra veckan och kommer jag jobba lika mycket denna vecka är det bäst att passa på att ha lite egen tid med henne. Min lilla skrutta! Hejå Mamma säger hon på mornarna när jag åker till jobbet och när jag kommer hem säger hon hej och kram o ger mig världens goaste kram! :-') Så att man blir tårögd ju..

När jag kom hem idag så gick vi ut och lekte i det fina vädret!



Pappan som valt dagens klädval ;-P

Jag shoppade lite från Lindex igår. Kan visa det imorgon för det fanns inte med på webbshoppen!
Solhatten och brillorna Nova har på kortet köpte jag bland annat :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0