Före och "mellan bild" ?!

NU var det länge sen jag gjorde en uppdatering om hur det går med min viktnedgång.
Sen 3 veckor tillbaka har jag börjat äta "som vanligt", jag räknar självklart kalorier men jag dricker inte måltidsersättningar längre. Undantag vissa mornar innan jag åker till jobbet. Det är så enkelt att göra en shake då istället för att äta riktig frukost. Har så svårt för att äta så tidigt på mornarna också.

Det går segt med vikten iallafalll och det står mest still på vågen. Jag har iallafall lyckats gått ner - 2,5 kg  på ca 3 veckor. Så det går ju inte alls lika bra som förut ! Men det går väll neråt iallafall och inte uppåt. Och jag unnar mig faktiskt fredagsgott..

Om man tittar på måttbandet så känns det mycket roligare :-) Jag har snart tappat 20 cm runt midjan.. Helt sjukt !
Det är mina envisa dumma kärlekshandtag som vägrar att bli mindre.. Så nu undrar jag om det någon som har tips på hur man blir av med dessa ?! Tips på hur man får bort put magen är också välkomna :-P

Detta mina vänner, trodde jag ALDRIG att jag skulle våga lägga ut ! Men detta är iallafall jag i Februari i år och det till höger är från i början av maj.



Jag vet jag är fortfarande tjock men jag är inte klar än på ett tag som ni ser :-)

Usch va dåligt jag mår av att se hur jag såg ut för bara några månader sedan ;-(
Hur kunde man låta det gå så långt ?


Kommentarer
Postat av: Sussis viktblogg

Men vilken skillnad! Framför allt uppe vid ansiktet och hakan och det. Magen med såklart! Kärlekshandtagen har jag också problem med att bli av med, de biter sig fast. Tror dock inte att det finns mycket att göra utom att fortsätta fettförbränna, det går ju tyvärr inte att punktförbränna och välja vart det ska försvinna =/

2011-05-12 @ 11:43:50
URL: http://sussey.blogg.se/vikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja <3

Du är så duktig Malin!

2011-05-12 @ 12:12:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

fan vad bra du är :D du är fan så mycket mindre än mig, haha!

2011-05-13 @ 17:43:38
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Emma

Man ser stor skillnad, härligt :D roligt att se, du är så duktig! Vilken pepp jag fick nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0