Kusinmys ♥

Gustav & syster har ju varit här idag. Dom kom hit vid lunch tid så vi åt lunch tillsammans och bara umgicks innan vi gick till Ica och hämtade ut bamse stövlarna som äntligen kommit :-)




Sen promenerade vi och hämtade Nova och precis då började det regna och hagla.. Så typiskt! Nova blev jätte glad när hon fick se att hennes moster och kusin var med till dagis idag :-)  När vi var hemma igen lekte vi ett tag innan dom åkte hem och vi började med middagen.

Jag har varit jätte trött idag så jag somnade en stund i soffan när Nova tittade på bolibompa. Känner mig fortfarande väldigt trött så ikväll blir det att lägga sig tidigt. Imorgon väntar jobb igen så då ska Nova vara på dagis mellan 6.30 - 14.00


Våra sötnosar myser i soffan ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vilka sötisar :) kul med kusiner, min brorsas barn får väl aldrig några, haha!



jag har praktik på turistbyrån i falun ;D

2011-05-02 @ 22:09:37
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0