Läkarbesök, igen..

Idag på förmiddagen var jag med Nova till en öron läkare. Han tittade i öronen på henne och såg att Nova har vatten bakom trumhinnan i bägge öronen. Det kan tydligen försvinna av sig självt men om det inte är borta efter sommaren så ska dom förmodligen sätta in rör i örat. Han sa att man väntar ut det så länge som möjligt för att det är bästa sättet, så jag får väll lita på honom att det är så. Känns inge vidare bara att det kan påverka hennes hörsel. Vi har inte märkt av att hon hör dåligt än så länge men man blir ju orolig .. Han frågade även om Nova var vrång och hade svårt och sitta still, och det har hon. Man kan tydligen vara så om man har problem med öronen och har ont :-( Jag har ju trott att det är 2 års trotsen men det kanske är en kombination.. Vem vet..

Stackars liten, hon är alltid sjuk :-( Inte nog med öronen så har hon ju den där dumma astman också. O varje gång hon blir förkyld, får hon ju sin förkyldningsastma och så får hon feber och så går infektion upp i öronen som gör att hon får öron inflammation hela tiden :-( Det går ju liksom bara runt runt.. O hon är ju förkyld o hostar för jämnan.. Det finns inge värre än när ens barn är sjuk.. O nova har haft en himla otur :-( Hoppas hoppas verkligen det vänder snart så min lilla flicka får vara frisk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0