Nytt till Novis rum

Jag vann det här fina uggle tyget från tradera för någon vecka sen :-)
Så det fick bli en gardin kappa till Novas rum. Det är tur att Mammas symaskin står här, skulle velat haft en egen någongång i framtiden. För jag tycker ju det är roligt att sy men det är sällan jag tar mig tid till det.
Dom är inte strukna på kortet, som kanske syns ;-)



Även vasen o blommorna är nyinköpta, har tänkt köpa en till o ställa i fönstret.
Vet inte varför jag inte gjorde det på en gång men :-)


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vilket fint rum, riktigt tjej rum :D



ja det är underbart! speciellt då man kommer till en storlek man hade en annan livstid, haha ;P

2011-05-15 @ 20:49:26
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Novalie har också den gardinen, men jag köpte inte tyg utan det var redan en gardin när jag köpte den på tradera ;)

2011-05-15 @ 20:56:20
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Det där uggeltyget är så himla fint!! :) blev superfint i novas rum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0