Vallby Friluftsmuseum !

Idag så bestämde vi oss för att cykla till vallbys frilufsmusem, vi har länge sagt att vi ska ta oss dit så vi passade på nu när vi för en gångs skull är lediga alla 3 :-) Kanon väder är det ju idag också !
Tog bara 10 min att cykla dit så det ligger inte långt härifrån.

Novis tyckte det var hur kul som helst att titta på alla djuren ! Och det var så mysigt :-) Vi hade även med oss matsäck. Hur mysigt som helst ! När vi cyklade hem igen så blev Nova så trött så hon tvärsomnade direkt ;-P
Så hon sover just nu, blir en sen sovstund idag men vi var där i över 2 timmar och imorse hade jag sovmorgon till efter 9 :-)
Så nu är man utvilad också !













 Jag får nog ändra mig om att kläderna i strlk 104 från ullared satt bra på Nova, dom är en aningens stora ;-P
Capribyxorna hade hon idag o dom sitter som ett par långbyxor o är en aningens stora i midjan.
Men det funkar ju ändå :-)



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Skoj att ni cyklade dit! Och jisses va smaaaal du ser ut på bilden Malin!!

2011-05-09 @ 20:55:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0