Då var det Måndag igen :)

Hej på er!

Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade här. Helgen har gått lika fort som alltid när Krille är hemma och är ledig.
Vi har plockat och fixat en del här hemma. Krille har ju målat om våran skänk som står i hallen, kan visa kort sen hur det blev :) Bara knopparna som ska bytas ut så är den färdig sen. Och nu håller han på och målar vårat vitrinskåp som är i vardagsrummet, vårat hem blir vitt vitt vitt :) Love it! Så det är lite rörigt här hemma, förhoppningsvis är vitrinskåpet klart till helgen. Ser fram emot sen när det är färdigt! Jag tål verkligen inte när det är stökigt, jag måste ha städat omkring mig annars blir jag på dåligt humör :) Jag är inte pedant men jag är noga med att det är städat hemma :)

Idag har jag och Melinda varit ut till IKEA, köpte blockljus, glitter och julgranskulor. Och hittade även en mössa till Nova från Lindex för 50 kr, var nedsatt pris och den mössan har jag velat haft ett tag. Var där igår och tittade efter den men hittade den inte då så jag köpte en annan från HM, men man kan aldrig få föra många mössor :)

 




Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Wohoooo, du hittade då bra grejjer ;D

2011-11-14 @ 17:50:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: haha skönt att höra :D

2011-11-14 @ 22:00:05
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0