Magen v26 och senaste BM besöket !

Jag har föresten lite att uppdatera om liten i magen. Den 8/11 var jag ju till BM, fick ta blodprov och lyssna på bebisens hjärtljud som låg på 147. Den lilla där inne skrämdes med mamma, det tog ett bra tag innan min barnmorska hörde hjärtslagen. Men hon började med att säga att det kan vara så i just vecka 24-25 att det kan ta ett tag innan man "hittar" bebis hjärtslag och att jag inte skulle bli orolig. Men det blev jag ju ändå efter att hon letat och letat och letat. Men tillslut så sa bebis hej med en spark rätt i apparaten och så låg h*n still en stund men h*n är en riktigt vilde där inne :) Lik storasyster kanske? Vi mätte även magen och jag låg precis på kurvan :) Nästa gång ska jag se till att skriva upp allt för det gjorde jag inte nu, man är ju van att få papper på allt men så är det ju inte längre tydligen, vilket är jätte synd tycker jag :( 


                                           Det är 100 dagar kvar till BF idag också ♥ ♥

                                                                 Dagens mage (:

                                         
                                                                              


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fina bääääbismagen <3

2011-11-16 @ 11:23:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sandra, Novalie och bebis i magen

Va fort veckorna går nu, men det tycker jag också att dem gör. Denna gradivitet går så mycket fortare en den första med Novalie :) Hennes dagis heter MA´S Miniräknare :) Fin mage!

2011-11-16 @ 12:20:02
Postat av: sandra

tjusig mage, vad tror du de gömmer sig där inne, en lillebror eller lillasyster?

2011-11-16 @ 13:25:59
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Men du har ju inte så långt kvar du heller :D Det går suuuuper fort fram tills nu typ, nu är sniglarna framme hela dagarna :P

2011-11-16 @ 15:45:40
URL: http://endenise.se
Postat av: sandra

okej, samma symptomer som med förra graviditeten å så?

2011-11-16 @ 16:03:29
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Jo visst är det segt men samtidigt så helt plötsligt har det gått en vecka till, trots att man tyckte att det gick segt några dagar innan :)



Ja nu är det spännande! :D

2011-11-16 @ 20:41:02
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0