H e j !

Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade här. Har varit allmänt trött och seg sen i Söndags.. Vet inte riktigt vad det är men har inte ork till någonting. Kan vara att jag har dåligt järnvärde eller något annat, ska höra av mig till min bm om jag inte känner att det blivit bättre under helgen.

Igår var jag till en läkare också om min rygg, han tyckte det lät som att jag hade ischias. Finns inte så mycket att göra åt det tydligen? Måste ta reda på mer om det..
Blev sjukskriven tills den 20e november också eftersom att jag får ont när jag jobbar, många tunga lyft på jobbet som inte min rygg orkar helt enkelt..

Imorgon ikväll vid den här tiden är jag hemma hos mamma och pappa. Jag, min syster och min brors tjej ska sova där så ska vi åka tillsammans till Köping 03.30 då bussen går mot ullared :) Ska bli såå kul ! Hoppas jag är piggare imorgon bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0