Nya tag !

Nu är det nya tag som gäller med vikten! Har slarvat och ätit en hel del onyttigt under helgen :(
Jag som inte skulle kunde inte låta bli iallafall.. FY mig!
Men nu har jag ätit mig trött på allt! Och känner mig sjukt motiverad att fortsätta! Nu ska de sista kilona väck!


Förra veckan prövade jag ett par jeans som jag inte kunnat haft på 3 år ! Helt otroligt att jag kan ha dem igen!! Sånt blir man ännu mer motiverad av.

Jag har ett par andra jeans som är mina "smal" jeans, dom ska jag kunna ha när jag är klar med min viktnedgång :-) och jag bara ska klara det!

Har ni också sparat "smal" kläder som ni ska komma i igen?

Nästa vägningsdag blir på fredag istället, hade ingen större lust att ställa mig på vågen imorse efter den här helgen..


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

jag har också ätit alles för mycket :O är med på dina nya tag, haha!



har dock inga "smal" kläder, för har typ aldrig varit smal :/

2011-04-26 @ 19:40:02
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0