Långledig !!

Wiho nu är jag ledig fram tills på Måndag :-) Känns grymt skönt för jag har inte varit ledig mer än 1 dag i rad sedan 8-10 juli. Jag har blivit tillfrågad om jobb både ikväll och under helgen men tackat nej, jag kan faktiskt inte jobba jämt..
Sen ska vi också få besök över helgen. Novas farmor och hennes gubbe kommer hit imorgon, och Novas farbror. Får se vad vi ska hitta på beroende på hur vädret blir !

Idag efter att jag slutat jobbet åkte jag ner på stan och shoppade lite :-) Fyndade lite åt Nova på rean, köpte present o så köpte jag nya bordstabletter till vårat nymålade köksbord. Krille har varit så duktig och målat vårat köksbord vitt + alla stolar och Novas tripp trapp stol. Blev såå mycket finare än innan då det var i tråkig trä färg..
Har även bytt gardiner och dukar i köket så nu går det i vitt och grönt. Mina favorit färger :-) Imorgon förmiddag tänkte jag även åka och köpa nya blommor till köket, slängde dom andra idag.. Kort kan ni få se när blommorna är på plats ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0