Mammas prinsessa!

Jag shoppade en hel del till Nova i helgen :) Jag får aldrig nog av det!
Bland annat denna klänning hon har på kortet fick hon och den scarfen till. Så himla fint!




Sen köpte jag även lite mer nödvändiga kläder så som tre mjukisbyxor från lindex (Ta 3 betala för 2)
Två velour byxor i grått och lila och ett par vanliga bomull.



Sen fick hon även 6 par strumpor men dom fanns inte med på hms hemsida.
Och även ett par beige tights. Och det fick jag också ta 3 betala för 2 ;)
Så det blev billigt!

Känns som att jag köpte något mera men det har jag glömt nu..


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

fin hon är i det på bilden :)

vänta.. bor du i västerås? hehe

2011-03-29 @ 16:31:24
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0