Nytt till Novas garderob :-)

Det har blivit dåligt med uppdatering nu igen men jag har inte haft orken eller tiden. Jag har jobbat från i tisdags till igår och även jobbat långa dagar så jag har varit ganska trött på kvällarna.

Min mamma och pappa kom hit efter att jag slutat jobbet igår. Så vi var ner till hamnen och åt mat och bara myste ute i det fina vädret :-)

I lördags innan jag åkte och jobbade kväll så gick jag in på Lindex och handlade kläder till Nova. Fick 200 kr rabatt om jag handlade för 600 kr så jag shoppade loss ;-)

Den blommiga rosa toppen är ifrån HM och även de 4 klänningarna längst ner som jag köpte förra veckan :-)
Perfekta nu till sommaren ! Resten köpte jag från Lindex och även en klänning och en lila collage tröja som jag glömt tagit kort på.

   

   





Idag har Nova varit hemma från dagis, då jag varit ledig. Så vi har bara tagit det lugnt och myst.
Jag har även bakat till Novas kalas & fixat med dekorationen till tårtorna :-)

Nu blir det liggläge i soffan, vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fina kläder! Dom gula leggingsen har Maja, och tre av klänningarna från h&m :) Funderade på en sån där helkroppsdress eller vad dom nu kallas, men vet ej om hon kommer få användning av den ;p

2011-05-23 @ 21:14:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Bella - Mamma till Evelyn & Tilma

Vilka fina kläder... Hoppas allt är bra med er? Jag har vart så dålig på att kommentera alla! =/

Snart blir våra prinsessor 2 år. Tiden går för fort nu, tycker jag!

=)

2011-05-24 @ 16:02:32
URL: http://sweetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0