Shopping

Idag har jag & krille varit iväg SJÄLVA till IKEA. Det har nog aldrig hänt efter att vi fått Nova.
Novis var hos sin moster och kusin med mormor och morfar medans vi shoppade loss på IKEA
och stoorhandlade på Willys.
Nova fick äntligen en ny säng som vi sagt ganska länge nu att vi ska köpa. Nova blev så nöjd när hon fick se vad hon fått :) Vi köpte även en madrass, som var lika dyr som sängen? :P men vi ville ta den bästa. och så en bäddmadrass till. Det var meningen att vi skulle åka till jysk efteråt och handla täcke, kudde och lakan men vi var så länge på IKEA så det hann stänga. Även Lindex hann stänga och jag som skulle dit och söndags shoppa lite ;) Kanske var lika bra att det var stängt tyckte Krille. Det var han som fick betala allt idag ;) haha. Dumt att vi inte åkte dit innan IKEA men men vi får ta det en annan dag i veckan.




Köpte även lite annat smått :)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Jahaa, jag förstod det inte som att ni var själva dit, fytusan va skönt :D Maja älskar att gå på IKEA, hon vet direkt vad det är när vi säger att vi ska åka dit :) Ett sånt där vardagsrumsbord är fint, nästan så jag funderat på ett sånt ;) Men vi funderar ju på att sälja soffan, så vill se vare blir för nya soffa isf!

2011-09-26 @ 14:20:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0