Julstökar

Idag har jag hållt på och rensat bland kläderna inne i Novas garderob. Det är maaassor!
Tog äntligen bort alla sommarklänningar som har hängt kvar i garderoben tills nu ;-P Man vill ju inte ta bort dem!
Vissa av klänningarna är inte ens använda. Frågan är om man ska sälja eller spara?
´
Har också strukit och hängt upp julgardiner i vårat sovrum och så ska jag stryka och hänga upp ett par till i Novas rum. Men hon sover just nu så jag väntar lite med det.

Krille håller på och rensar inne i garderoben, vi har såå mycket skit därinne. Förstår inte vart allt kommer ifrån..

Vi ska gå till ica om en stund men innan blir det en lätt och sen lunch : korv med bröd!

Senare ska jag och Novis baka pepparkakor också och så ska jag såklart städa klart!
Blev så sugen på att baka mer lussebullar också men vet inte om jag hinner det idag när vi ska städa också.
Typiskt mig att göra tusen grejer samtidigt ;-)


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Roligt med en ny blogg, den var jätte fin!

Då följer jag er här istället!

Kram

2010-12-04 @ 20:16:03
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Idag har vi också hållt på med en massa julgrejjer :D har tagit upp alla gardiner, och strykt dom ;/ inte de roligaste att stryka, blää... Sen så åkte vi ut till skogen och knyckte lite granris som jag ska sätta i en kruka på vårat rum :) Sen har vi haft middagsgäster! Dannes föräldrar :) en fullproppad dag! Det är nu man kan sätta sig och slappna av :)



Och jag har också sommarklänningar kvar i Majas garderob ;/ väntar in i det sista med att ta undan dom! Och jag tror jag ska spara dom, tills vidare iallafall! Måste rensa hela Majas garderob IGEN.. gjorde ju de nyligen!

2010-12-04 @ 20:22:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0