1 Februari

Idag har Nova och jag inte gjort mycket alls. Bara haft mamma och dotter dag hemma. Hon är frisk nu så imorgon ska hon få vara på dagis mellan 9.30-14.00. Och då ska jag&melinda iväg och bränna fett, hoppas jag! Om vi hinner! Behövs sen förra veckan då blev det en väldigt dålig vecka med viktnedgången ;/ Och jag som hade varit så duktig innan, så förstörde jag det hela under min födelsedag och helgen.
Men nu jäklar är det nya tag denna månad! En månad närmare Mars, och då är mitt första delmål på -12 kg. Gått ner 4 hitills så 8 kvar to go! Hejaheja :)

Det blev ingen spruta på BVC igår, för sköterskan ville att Nova skulle krya på sig helt innan hon skulle ta den eftersom man kan bli dålig av sprutan och då kan Nova bli mer sjuk eftersom hon redan är sjuk när hon får sprutan. Iallafall så bokade vi in en ny tid på måndag, direkt efter Novas läkarbesök. Då ska vi även höra med läkaren att vi kan ta sprutan, ha efterkontroll på öronen OCH prata om astma/allergier. Gud vad nöjd jag är med Novas BVC sköterska föresten, hon är jätte bra! Och det känns så skönt :) Fick väldigt många bra råd och tips och svar på mina frågor om det mesta när vi var där i Måndags.

Nu ska jag göra fotoalmenackor - Jag vet att jag är sent ute! :P


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

hoppas du klarar ditt delmål :D



jag har flyttat upp till bollnäs, för att plugga. fram till sommaren :) skönt att komma iväg lite faktiskt!

2011-02-02 @ 06:36:04
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Jag äter enbart Xtravaganzas soppor och shakes. Därför man lyckas gå ner så fort. Det passar mig, jag orkar inte vänta. Pris beror nog på var i Sverige du går. Jag går program tjugo6, för de som behöver gå ner över 20 kg. Då skriver du upp dig för ett år (26+26 veckor). Första halvåret kostar det 866kr i månadsavgift och andra halvåret typ 500 eller något. Minns inte riktigt. Men sen kostar ju "maten" på det också. Räkna med minst 2000kr i månaden. Men "maten" äter du ju bara under helfart, alltså när du går ner i vikt, inte hela året. Men ja, ganska dyrt är det. Fast iofs köper du ju ingen annan mat under den tiden och du får både gymkort, gruppträffar och en egen hälsocoach som stöttar dig under hela resan.



Haha! Vad långt det blev. Men så svårt att förklara. :-) KRAM.

2011-02-02 @ 07:08:01
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0