Nu är det läänge sedan !

Hej mina vänner ;-)

Jag har inte riktigt haft tiden eller lusten att blogga på sistonde, så kan det vara ibland. Har jobbat en hel del också och när jag väl är ledig har jag umgåts med mina hjärtan här hemma.
Det har hänt massor på sistonde. Nova har blivit så stor, munnen går i ett på henne och hon har lärt sig så många nya ord och meningar ! Min duktiga tjej <3

I Måndags åkte jag och Nova hem till mamma / mormor och pappa / morfar i Kungsör. Nova skulle igentligen ha varit där själv hela veckan men jag kände att det blir för lång tid och jag klarar mig inte så många dagar utan henne :-) Så jag hakade på ! Hihi. Men igår skulle jag jobba kväll så då fick jag åka tillbaka och Nova har nu sovit där 1 natt själv. Allt har gått jätte bra iaf :-) Jag vet ju att Nova har det bra där hemma där hon kan leka ute i trädgården, bada i poolen och leka med vovvsan. Bara det att jag saknar henne tok mycket och det är så tyst här hemma. För tyst! Men ikväll kommer hon hem igen :-) Gud så jag längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0