Onsdag

Nova har fortfarande höstblåsor, och nu har hon också fått små små utslag över hela kroppen som man tydligen kan få när man har en virus infektion i kroppen. Så hon blir hemma hela den här veckan från dagis.

Idag börjar jag jobba 15.30 så Novas morfar är snäll och kommer hit och passar Nova ett tag på eftermiddagen.
Imorgon får jag vara hemma och vabba och på fredag så är det ju midsommarafton så då är Krille ledig.
Själv så jobbar jag 13.00-21.30 på midsommarafton, andra året i rad jag jobbar över midsommar. Känns inte så roligt men nästa år ska jag se till och vara ledig då. Jag jobbar på Lördag också, 7.00-15.30.
Så vi ska "fira" midsommar på Söndag istället hemma hos mina föräldrar. 

Annars så har vi varit till Apoteket idag och köpt barnolja och inotyol salva till Nova. Och så har jag vikit en massa tvätt o dammsugit. Ska även hinna diska och göra middag åt mina två älsklingar.

Har också en dator att hämta ut på Ica. Hihi äntligen har jag köpt mig en ny dator! Min gamla har ju varit sönder i flera månader nu så det var på tiden att vi köpte en ny :-)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Stackars Nova då :( och va häärligt med en ny dator :D äntligen kanske du kan vara inne på msn lite mer nu igen ;) hahahah.



Drygt att behöva jobba på midsommar :( men mer pengar då, får tänka på det!



MISS YOU GIRLS!

2011-06-22 @ 13:51:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0