1 November

Tänk att det REDAN är 1 November?! Det var ju inte länge sen det var sommar?!

Min lilla sessa ville inte gå till dagis imorse, "inte dagis, hemma mamma" 
Hur svårt är det inte att åka med henne till dagis då? Hon behöver den tiden hon får på dagis, och jag måste uppmuntra henne till att vara där för det är ändå för hennes bästa. 
Det gick bra ändå när vi väl skulle klä på oss, det blev inga protester alls och inge gråt på dagis heller.
Tack o lov, min duktiga tjej ♥ ♥ ♥

Jag är ju sjukskriven nu så jag får tydligen välja själv hur mycket jag vill ha henne där (för att jag haft henne heltid på dagis innan), men vi kom överens om att hon ska vara där mellan 9-16 om dagarna så lämnar jag och Krille hämtar. Jag har ju inget körkort så det underlättar att Krille kan hämta henne med bilen. Varje fredag ska hon vara ledig iaf och vill jag ha henne hemma någon dag i veckan så är det bara att hon är hemma. Imorgon ska hon vara på dagis mellan 9-14 då mamma / mormor kommer hit på eftermiddagen och umgås :)



 
'

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nu måste jag fortsätta plocka, håller på och rensar ut våran skänk som står i hallen. Älskling ska måla den vit, kommer bli så fint ! Förstår inte varför vi inte gjort det tidigare men nu blir det av iaf :)


Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

ja livsfarligt att äta dom :O

2011-11-02 @ 07:35:40
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vilka härliga bilder och sååå mycket löv :D fint!



Sv: Tack så mycket, Malin! Vad glad jag blir att du lagt en röst på mig :D

KRAM

2011-11-02 @ 08:32:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Finis Nova :)

2011-11-02 @ 08:50:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

tiden går mega fort. Håller med, det var nyss sommar :)

2011-11-02 @ 09:48:12
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0