Tisdag

Idag ska jag och Nova åka hem till mamma och pappa tills på torsdag. Mamma kommer och hämtar mig vid ett tiden så innan dess ska jag hinna tvätta och packa, sen ska vi på lite ärenden och sen ska hon hämta Nova på dagis och jag ska till barnmorskan, äntligen! Hoppas jag får höra på bebis hjärtljud, har ju inte fått gjort det än. Jag har inte varit där sen jag var i v12-13? Evigheter sen, men man går ju inte alls lika ofta med andra barnet tydligen.
Nu ska jag ner till tvättstugan en snabbis sen blir det lunch.
Klockan tickar

Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Mysigt att få gå till barnmorskan :) hoppas allt går bra! :)

2011-11-08 @ 12:37:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0