Tjoho!


Tack för alla tips om blogg designen men ingenting funkar..
Spelar ingen roll att jag helt byter tema och börjar om från början, menyn hoppar ändå fel.
Det konstiga är att när jag tar exakt samma stilmall som jag har på denna blogg och prövar på min gamla blogg så sätter sig menyn där den ska. Konstigt?!
Jag har ändrat wrapper, content och side också och det funkar inte heller. Inte margin padding heller, spelar ingen roll hur jag gör :(
Fast å andra sidan så är jag inte super duktig på det här med blogg design heller.. Sen har jag så dåligt tålamod när det gäller sånt..
Håller iallafall på med en grej som ni snart ska få se :)
Idag ska vi julklappshandla! Wuhu, så nu måste jag fixa klart mig innan Krille kommer hem.
Vad ska ni hitta på idag?
Vi hörs senare! Hoppas ni får en fin Lördag iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mammma till Maja ♥

Tråkigt att det inte går nå vidare för dig med bloggen :/



Hoppas du & Krille hade det trevligt igår ♥

2011-11-27 @ 15:01:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0