F r e d a g e n

Igår så städade jag här hemma, dammade på alla tråkiga ställen så som i vitrinskåp osv. Jag förstår inte hur det kan bli så dammigt direkt, jag tycker jag dammar ofta men ändå så blir det så dammigt..

Jag fick för mig att jag skulle klippa håret också så jag klippte av en 15 cm :) Det var inte länge sen jag klippte av yttligare 10 så nu känns mitt hår väldigt kort. Men det är skönt! Jag har haft långt hår i många år nu så det är på tiden att göra en liten förändring iallafall, blekte även utväxten så nu är det ljust & fräscht igen :)

Till middag köpte vi pizza och sen tittade vi på film med Nova innan hon skulle gå och lägga sig. Hon somnade på 2 minuter tror jag, hon var såå trött. ♥ Efter det blev det fredagsmys med mitt stora ♥ framför idol och lite godis!





Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Så mysigt :) Och va duktig du varit som dammat av och så! :)

2011-10-22 @ 09:59:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0