Idag åker vi :)

Novas feber har försvunnit nu som tur är så idag åker vi hem till mormor och morfar och är där över helgen.
Men först ska vi till erikslund och shoppa lite. Jag har hittat mamma kläder som jag lagt undan, det är 20% på allt på HM idag så det är bäst att passa på ;) Får se om man hittar något annat också men jag ska igentligen inte för nästa månad åker vi ju till ullared :)
Imorgon ska vi åka till kopparbergs marknad också men det brukar inte finnas så mycket mer än strumpor att köpa där. Är mest mysigt bara att åka iväg på sånt :) Kanske att Novis vill åka karusell, vi får se.

Vi hörs när vi är hemma igen på söndag kväll! Ha en bra helg alla :)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

Imorgon ska jag & Maja till Erikslund en sväng :) Eftersom h&m har 20% ;)

2011-10-01 @ 21:04:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0