Playdate med Melinda & Maja

Idag har vi träffat våra favorit tjejer, melinda och maja! Dom kom och hämtade upp oss imorse. Nova blev verkligen jätte glad över att se Maja, hon har saknat henne när hon varit hemma och varit sjuk.

Sen så åkte vi till busborgen och busade av oss. Tjejerna hade verkligen hur kul som helst! Bara jag som ångrar att jag inte hade mjukisbyxor när vi var där istället för leggings :-D Melinda vet varför hahaha. Shit alltså. Nu har jag ont i röven så jag knappt kan sätta mig eller ställa mig upp.

Iallafall så vid lunch dags åkte vi till donken och åt mat och nu är vi hemma igen. Nova somnade på 1 sekund när vi kom hem, jag hann bara byta blöjan och tvätta hennes händer så la hon sig och sov direkt. Helt slut var hon och det märktes på fröken bestämmer-envis humör ;)
Vet inte om jag ska våga väcka henne nu eller om hon ska få sova klart.. Men hon har ju så svårt att sova på kvällen när hon sover mer än 1 timme på dagen..



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja

HAHAHAHAHA, DINA BYXOR! Fytusan ^^, hohohoooo

Och tack för idag tjejer <3

2011-09-26 @ 14:19:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0