Alla julklappar är k l a r a!

Vi har ju varit klara med Novas julklappar länge nu. Den allra första köpte jag på gekås i September - här är man ute i god tid ;) Köpte den allra sista idag och det har faktiskt blivit lite för många julklappar om jag erkänner! Men det gör inte mig någonting. Jag skämmer faktiskt bort henne hellre nu än när hon blir äldre!  En 1 ½ åring kan inte vara bortskämd, så man får väll passa på & köpa nu innan hon förstår hur mycket mamma handlar :) Haha, också ett tanke sätt ;)

Har även köpt julklapp till fasters lilla pyre. Ska bli så kul att vi alla är samlade på jul. Hela familjen ♥
Då ska jag passa på och gosa bebis :)

Nova kan ju föresten vara allergisk mot hund, vi ska göra ett allergi test snarast. Gud vad synd om hon skulle vara det, hon som verkligen älskar hundar! Mamma & Pappa har ju en schäfer - Morra. Och dom två håller alltid ihop hemma hos mamma och pappa. Sist fick hon ju utslag i ansiktet efter att Morra slickat henne där.. Så vi får hålla bra koll nu på att hon inte gör det..

S o m  s a g t, alla julklappar är klara! Vi var ut till Erikslund idag och köpte dem sista. Så nu är alla inslagda och gömda för våran lilla tjej här hemma som hittar det mesta!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Herregud! Jag har ju ingen julklapp till Nova än! Har helt glömt bort det idag!! Sen har jag två småjulklappar kvar till släkt..... När ska jag komma iväg och handla det då? Bland allt jävla folk, nejtack... Vill inte vara ute bland så mkt folk, är rädd att man ska bli smittad nu innan jul och så ;/ humhum

2010-12-21 @ 21:18:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0