Då var julen över!

Haft 4 underbara dagar hemma hos mamma och pappa i Kungsör.
Vi åkte ju dit redan den 23e (dan före doppare dan) och då klädde vi granen, lackade alla julklappar och kollade på bingolottos uppesittarkväll! Som är en tradition för oss :) Alltid lika mysigt! Vi åt även skinksmörgås och julgröt, som vi också brukar göra kvällen innan.

Jag hade gjort knäck till mamma och även var jag snäll och gjorde köttbullarna i år ;) Mamma jobbade ju på julafton så jag gjorde i ordning jansson också. Brukar vara jag som gör den numera :P Dom håller ju på att göra i ordning deras vardagsrum/kök, det är ett rum, men nu har dom gjort en liten vägg emellan, svårt och förklara!
Så det är rätt rörigt där hemma, men vi gjorde det bästa av situationen och jag tycker faktiskt det var en jätte mysig jul!! Hela familjen samlad :)

Nova fick määngder av paket och hon visste inte riktigt vart hon skulle börja och för varje grej hon öppnade så sa hon "ooj" och började skratta :)

Får bli en längre uppdatering ikväll med mest bilder! För det är ju det som är roligast :P
Har ju fått en ny kamera nu också så nu jäklar är vi nöjda! :)


Hörs ikväll nu ska jag ta tag i städningen här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0