Öroninflammation :(

Då var det dags, IGEN :( Nova har fått öroninflammation i bägge öronen..
Stackarn undra på att hon mått dåligt lillsnuttan.

Vi ska på ett återbesök den 15e igen så att dom kan kolla då hur öronen ser ut och så ska vi nog förmodligen träffa en öron läkare.
Min pappa tycker vi ska gå till en privat öron läkare som han varit till för sina öron som ska väldigt bra!
Tror jag ska ta och ringa dit.

Hon har ju haft öroninflammation 2 gånger på mindre än 2 månader nu. Och jag blir så arg också eftersom jag sa det till den personen jag ringde till på familjeläkarn i måndags, att jag var orolig för öronen men hon tyckte vi kunde avvakta. Jag ska aldrig mer ge med mig när jag ringer dit! Vill jag ha en läkartid åt min dotter då SKA jag ha en!

Idag fick Nova en bra läkare iallafall som var jätte duktig och även en sjuksyster som var snäll och hjälpte mig med ett läkar intyg. Äntligen! Tack! Vet inte hur länge jag har väntat på det intyget, är sen senast Nova hade öroninflammation som jag behöver ett intyg för att kunna få vabb mer än 8 dagar från f-kassan.

Imorgon ska Krille tillbaka till jobbet, äntligen (: Man går varandra lite på nerverna när man är hemma såhär hela dagarna men samtidigt kommer man ju sakna honom, liite iallafall ;)
Jag och Novis ska nog bara mysa hela dagen imorgon, mor och dotter dag det var länge sen nu :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Så synd om lilla Nova :( Maja skickar en krya-på-dig-kram! <3

2010-12-01 @ 23:52:12
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0